söndag 2 september 2012

Första söndagen i september

Negerbollar & vatten till frukost, det ni!

Om en halvtimma kommer lilla pappa & hämtar mig, så ska vi åka & kika på fåtöljer :)

Imorses vaknade jag runt 5 tiden, Grå låg mellan mig & Rickard & sov hela natten & vid den tiden blev han kelsugen. Så han gick på mitt huvud,  skubbade sig mot mitt ansikte & spann så högt så han kunde väckt grannen. Så myste & kelade med honom en stund, sen väckte jag Rickard. Gick ner & drack vatten & kissade, sen gick jag & la mig igen. Rickard åkte iväg till jobbet & jag somnade inte om förän runt kvart över 6..
Så även om jag va pigg imorses så va ja då inte de när klockan ringde halv 10. Menmen, som sagt, negerbollar gör en på bra humör! :D

Igår klippte jag gräset, men hann inte baksidan innan jag va tvungen att laga mat till Rickard när han kom hem kl 6.
Men de ser inte om som om att jag får klippt de idag, vilket trökigt väder!

Nä nu ska jag ta de lite lungt & titta på Narnia som går på Disney XD, innan pappa kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar