fredag 26 september 2014

Lyxledig!

Hej!
Äntligen fredag, så himla gött!

Idag är jag "lyxledig" som Rickard kallar det, tog ledigt utan någon egentlig anledning. Jag kände bara att jag behövde det.
Såäre :)

Så jag tänkte först att jag skulle åka iväg & shoppa. Men jag handlar ju jämt & jag behöver egentligen inget just nu. Så det fick vara. Sen tänkte jag att jag bara skulle ligga i soffan hela dagen & kolla på film & bara vara.
Men det slutade med att jag gick upp halv 9 & satte en bulldeg! Så nu jäser de lite till på plåten innan de ska in i ugnen :)
Sen ska jag storstäda, lite lagom roligt kanske men jag städar faktiskt bäst ensam.
Jag hatar att jag gör det själv, Rickard kan gott hjälpa till. Men när jag gör de själv vet jag att de blir som jag vill, ingen som är ivägen & står som ett fån & undrar vad han ska göra nu. Nä det är lika bra att jag gör de själv så får han göra nåt annat sen istället :) 

Jaha annars då. Jag känner mig ganska tom, jag mår varken bra eller dåligt. Är yr & har huvudvärk varenda dag, mår liksom konstigt. Annars är de okej :)


Nä jag pallar inte skriva känslor & skit. Nu ska jag baka av bullarna & sen ska jag betala räkningarna med, kul! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar