söndag 14 september 2014

Valdag!

Ligger i soffan och funderar på om jag ska göra scones till frukost idag :)
Rickard har inte vaknat än men han ska få sova en liten stund till :)

I fredags städade jag här hemma efter jobbet sen på kvällen åkte vi in till Sandra och Tobias på middag och myskväll, jätte trevligt! :)
Igår när jag käkat frukost och duschat så åkte jag in till stan för lite ärenden. Va sjukt mycket folk på stan och jag fick tillslut en parkering på hästabacken, går ur bilen påväg ner till stan, när jag kommer på att jag glömt min plånbok hemma! Så de va bara att åka hem igen. Sen orkade jag inte åka in igen, så får ta de en förmiddag nästa vecka :)

Sen klippte vi häcken, ställde in krukor som inte ska användas mer iår Och sånt tråkigt.  Sen åkte vi till svärmor och tog med dom hem till mina föräldrar på fika,  de skulle hämta två rör dom fått av mamma och pappa :)

Kvällen spenderades hemma i soffan med tacogratäng och Big brother. Sen satt Rickard vid datorn lite och då tittade jag ikapp Paradise och hela Sverige bakar :)

Idag har vi inget mer planerat än att gå och rösta! De glömmer ni väl inte? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar