söndag 28 september 2014

Fullspäckad helg!

Det är rätt gött ändå att vakna "tidigt" när man tänkt unna sig en sovmorgon. Ställt klockan på 11 men vaknar kvart över 9 :)
Men somnade i ganska bra tid igårkväll, hon va nog knappt över 12 ens?

Va en lång dag igår med massa aktiviteter hela tiden, jättekul! :)
Började dagen kl 9 ute hos mamma & pappa, åkte på loppis tillsammans i Herrljunga. Vi köpte 5 blueray filmer & två ljuslyktor (borde snart ha köpförbud på ljuslyktor, haha)
Sen åkte vi hem till dom igen & käkade våfflor :)
Vid 14 tiden åkte vi iväg allihopa i Cadillacen & hämtade upp Jimmy, sen åkte vi på bilrallyt Nasco Jankees ordnade.  Var frågor & stationer utmed en liten runda som tog nästan två timmar. Va jättekul, bra ordnat Nascos! :)

Efter vi va klara med det åkte vi upp till Ålleberg & käkade middag.
När vi ändå va ute & åkte tänkte vi va lite kulturella & kolla in konstnatta. Så vi började med att åka ut till min gamla lärare i Balltorp & köpte bröd & prata lite med han :)
Sen va vi här i Kleva & kollade in ett ställe som bara har massa gamla saker. De va faktiskt himla kul att se även om de sakerna va före vår tid :)
Sen va vi här hemma för pissepaus & grabbarna fyllde på öl (jag fick köra hele dan)
Bytte även bil till Volvon & så va vi ute hos Jennys mamma & kikade. Där träffade vi på Jenny & halva släkten med ;)

Sen åkte vi hem till mamma & pappa & fikade lite sen vid halv 11 åkte vi hem för jag va jättetrött :)
Jätte kul dag! :D

Idag ska jag till Camilla & ta bort mina gelenaglar :/ Jag hade ju egentligen slutat med bowlingen & skulle inte spela mer på ett tag hade jag tänkt. Men Jimmy har fel på sin fot & kan inte spela så jag va snäll & hoppa in istället för han så Katta inte behövde stå utan nån att spela med :)


Det har gått så otroligt dåligt med mina kostvanor de senaste två veckorna så jag mår riktigt dåligt över det. Från & med idag ska jag försöka börja tänka mig för igen, jag vet ju att jag kan!
Det är sjukt jobbigt att jag inte klarar av att hålla mig en längre period, det går jättebra två veckor & sen har jag två dåliga veckor :/
Hur klarar sig alla andra? Varför har jag inte vilja & styrka nog att också klara det?


Hjärtat <3 <3

2 kommentarer:

  1. hehe trevligt att se dej;)<3 ne men är de inte min lilla snake?;)<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3
      De kan va, men ser lite ljusare ut än snake så är nog den andra gråa :)

      Radera