fredag 3 oktober 2014

En bra vecka!

Åh vilken bra vecka det har vart än så länge! Jag har äntligen tagit mig i kragen & kommit ut & rört på mig på förmiddagarna, så himla gött! Måndag & tisdag blev det promenader, onsdag & idag cyklade jag då jag fått så sjukt ont i höfterna & fötterna när jag går :/
Idag tog jag en mördarrunda, den är "bara" 7,7km men det är 1km som bara är uppför så den biten gick jag :P 
Himla gött nu efteråt dock, så snart ska jag hoppa in i duschen :) 

Igår va de marknad i stan så jag mötte upp Jenny & vi gick en runda :) Köpte lite godis, platspåsar & en ny plånbok till Rickard :) Sen fikade vi & tjötade lite skit innan vi åkte hem igen :)  Tack för sällskapet :)<3

Har haft huvudvärk hela veckan så igårkväll när vi va klara med det mesta på jobbet så knallade jag hem vid 21 & la mig i soffan brevid Rickard en stund innan han skulle gå & jobba & vilade. Sen gick jag & la mig redan 12 & somnade ganska fort, vaknade när han kom hem imorses men somnade om igen & vaknade 10. Nu känns huvudet helt okej, inget ont :) så skönt!

Nä ska lag slänga mig in i duschen nu kanske så ska jag ut till Gudhem & åka & hämta två paket, beställt en ny jacka bla, hoppas den är fin :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar