söndag 19 oktober 2014

sammanfattning av helgen

Herre vad veckorna går fort, jag hinner verkligen inte med! Nu sitter jag på jobbet igen, vart tusan tog denna helgen vägen?
I fredags sov jag 4 timmar sen åkte vi ut till mamma och pappa. Rickard och pappa fixade bromsarna på min lilla bil! Fick åka till skövde igen för att köpa en extra grej till bilen och den kostade 300 på biltema och 800 på mekonomen så vi valde skövde ;)
Sen köpte vi en dataskärm till Rickards mamma och på vägen hem :)
Sen fick vi middag där och framåt halv 10 begav vi oss hem :)
Gick å la oss ganska direkt för vi va trötta, så låg i sängen och käka godis och kolla tv nån timme :)

Igår förmiddag åkte jag och Jenny till trollhättan och shoppade! Presenter stog på listan och vi fick tag i allt vi tänkt! Köpte inget till mig själv, vilket va bra gjort tycker jag! :)

På eftermiddagen va vi hos svärmor med datorn och kvällen blev framför tvn med hemmagjort pizza och 4 avsnitt av Gotham. Nån som sett? Fastnade direkt, verkar riktigt bra :)

Idag sov vi till 2, duschade och åkte sen på kalas i Gudhem. Sen bowling, hemma halv 10. Käkade pizza från igår och ja nu är vi här :p

Hoppas på att hinna med lite projekt jag tänkt på ett tag i veckan. Hoppas inte tiden rinner iväg igen bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar