tisdag 13 januari 2009

Can't live, can't breathe with no air, That's how I feel whenever you ain't there

Ska åka & klippa mig om en timme men har ingen aning om hur jag ska klippa mig, men vi får väl se :P
Sen vid 6 åker jag & Jenny till Skövde, möter Mirre co, & ska käka lite, sen blir det att åka ut till Sanna :)
Bogrens sen, ska bli kul!

Skola imorrn, bageri drygt halva dagen, sen barteknik..
Hoppas resten av veckan går snabbt så det kan bli fredag så jag får träffa Tobias igen, saknar han hur mycket som hellst!
Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen, jobbigt.

Klarade teoriprovet idag btw, puh vilken lättnad! :)

-

2 kommentarer:

  1. Grattis för att du klara provet :D

    SvaraRadera
  2. wiho grattis på dej :D då är de bara åå kirra körrovet men de tror jag du gör gallant :D

    SvaraRadera