fredag 9 januari 2009

coffee room

Jag kan inte påstå att jag tycker om att gå i skolan, men tänk att på tisdag är det bara 150dagar kvar till studenten!
Har iaf kommit på vad jag ska göra sen, ska söka in på lokförarutbildningen nu i höst & hoppas jag kommer in så börjar den i april nästa år! :)

Idag hade vi en ruskigt lång håltimma, men vi gick till valvet & käkade lite & pratade en massa, mys :)
Sen tränade jag bowling en timma, gick faktiskt okej :)
Nu har jag ätit, kollat bdb & läst alla bloggar, så när jag skrivit klart detta ska jag göra lite läxor & kanske körkort om jag hinner/orkar.
Kl 20,00 hade jag tänkt sätta mig & kolla på Let's dance! Blondinbella ska ju vara med & måste kolla om hon är så bra som hon påstår xD

Imorrn blir det mer plugg med både läxor & körkort. Sen ska jag baka muffins till Carola & så ska vi plocka ner Julen.
På söndag börjar FT-ligan igen & jag ska börja spela!
Vi har gått upp en division från 19 till 18, medans pappas låg gått upp från 17 till divinsion 7 :o
Dom är lite skakis, haha! Nya snygga matchtröjor har dom skaffat iaf! :)

nä nu måste jag sätta igång med läxorna om jag ska bli klar ngn gång!

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar