söndag 4 januari 2009

you're my sunshine

Blir ett litet snabbt inlägg nu, orkar inte skriva :p
Vad har jag gjort sen jag skrev sist?
Nyår spenderades här hemma, mysigt :)
Jenny & Mirre överraskade mig genom att knacka på dörren halv 11 på nyårsaftonskvällen.
Trevligt ;D

Besiktigade rustan i Fredags, gick kanoners (y)
fick åka till skövde & lämna in min nya bilstereo som gått sönder, trots att jag bara använt den 2gånger typ, dåligt!


Nu ska vi snart äta våfflor, sen ska vi åka ut till sjötorpasjön med Rustan & pappa ska "lära" mig & Tommy hur man sladdar ordentligt ;P hehe, roligt
;D
Imorgon ska jag köra mamma till Herrljunga på förmiddagen, sen blir det nog bio med Jenny :D<3 Just det, har bowlingträning imorgon med ja, hm.
Kunde du på tisdag med Jenny?
Så ska jag även plugga mycket körkort nu, snart dags :P Körlektion på onsdag :)

Sen när jag får mitt körkort kommer det att underlätta mycket :)

-

1 kommentar:

  1. hmmm vet inte än, kan inte svara på de förrän i morgon..

    SvaraRadera