måndag 29 december 2008

I'ts the most wonderful time of the year!

Nu ska vi se om jag orkar skriva ngt denna gången då :P
Jag försökt flera gånger, men har inte orkat & stängt ner rutan igen, men nu ska jag försöka :)

Sen blev det dan före dan, jag hade en del att göra men det är bara kul :)
Julafton, var hos Farmor & Tom, jättemysigt, lekte med Joel, fick julklappar & åt julmat :)
Fick massa bra julklappar!
Sen juldagen, mamma & pappa kom hem efter dom hade vart på Media Markt & köpt en 40" platt tv, & den är aldeles för stor tycker jag! Tommy hade köpt sig en ny mp3 ^^
Sen kom farmor & Tom & vi åt lite allihop :)
På annandagen va vi ju på hockey, jättemysig dag! ( & Frölunda vann! )

Lördagen gick åt till film & tv spel! sen åkte vi iväg på julkalaset i Grolanda bygdegård. Roligare saker har man ju gjort :P
Det va roligt att se pappa dansa sqaredance iaf :D hahaha, vad jag skrattade!
Igår hade jag bowlingträning mellan 2-4, jobbigt. Men roligt att ha en riktig träning för en gångs skull!
Idag har vi vart i T-boda & hämtat hem alla mina saker, skönt att ha det gjort.
Gick fort, åkte därifrån efter 1,5 timmar & då hade pappa hunnit åka till tippen med dom möbler & sånt som skulle slängas!
Så när vi kom hem åt vi mat, sen har jag försökt packa upp en del. Har fortfarande massa kvar i gamla tvättstugan men det är mest porslin, så det får jag ta en annan dag, orkar inte nu.
Förut var jag & Tommy ute & tvättade Rustan! Askallt va det om händerna, men fin blev han!
Härligt att få köra honom igen!
Imorrn ska Tommy vaxa honom innan dom åker till mormor (:


Mitt nyårslöfte iår, (mitt första nånsin) blir att sluta äta godis & sånt mojs!

Nu ska jag göra ngt vettigt, kanske läsa Elvis? ;D

-

2 kommentarer:

  1. IIIIH :D
    Grattis till pöjken!

    SvaraRadera
  2. samma som mitt nyårslöfte då :P
    kul med killen också :)

    SvaraRadera