tisdag 2 december 2008

Just a teenage affection

Hemma efter en dag i skolan, tyckte det gick väldigt bra, fast det var jobbigt vissa stunder & det känner jag nu att jag är helt slut & har jobbig huvudvärk..
Just nu håller jag på att göra en kanalsökning, igår fick jag nämligen mina nya kanaler, men det glömde jag igår & kom på det nu :)

Fast jag har 2 prov på torsdag, så ska väl plugga lite, får väl se hur det är i morrn om jag klarar av att göra handelsprovet, annars fick jag ta det en annan dag sa Gunilla :)
Ska iaf plugga på idrottsprovet så jag får det gjort tänkte jag eftersom jag ändå inte får vara med på idrotten.
Sen en engelskaläxa, plus att jag ska skriva ngn typ uppsats, sen naturprov nästa tisdag. Sen kommer jag få massa att göra i alkoholhanteringen med, så jag kommer nog ha fullt upp ett tag innan jag kommer helt ikapp :P

Nä nu får jag ta tag i ngn läxa, vi hörs ;P

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar