måndag 8 december 2008

Fint ska det vara, kosta vad det kosta vill

fattar ni vad rädd jag blev när Tommy kom utrumlande från sitt rum vid kvart över 11? :o
Jag fick nästan en hjärtattack, jösses!
Det visade sig att han har migrän idag & är hemma. Ojoj, skitskraj blev jag iaf :s haha..
Nu har jag tittat på Madagaskar 2, visst är ettan mycket bättre, men den va ändå bra på sitt sätt :)

Nu ska jag försöka plugga lite Natur.
Nån som vet exakt vad vi ska plugga på till engelskaprovet på fredag?

-

4 kommentarer:

  1. har du den filmen ? får ja låna ? :D

    SvaraRadera
  2. Asså jaa, plugga e de tråkigaste som finns :P haha usch xD inte heller pluggat nåt xD haha

    SvaraRadera
  3. vi ska plugga på om hamlet filmen..vilka karaktärerna är, vad dom gjorde å vilka deras motiv va...detaljer va viktigt sa han :S

    SvaraRadera
  4. jag skratta ihjäl mig när den biffiga flodhästen kom i bild xD

    SvaraRadera