söndag 21 december 2008

This year to save me from tears, i gave it to someone special

Nu har grannarna gått hem & min tandvärk är nästan helt borta!
Jösses vad mycket energi det finns i småa små människor :o
första sprang dom runt & jagade katterna, sen kom dom på att jag kunde ju lyfta dom, så skulle dom hoppas från soffan & jag liksom tog emot. Sen skulle dom upp på "kattpelaren" bara för att kolla utsikten.
Haha, ja jösses, nu har jag styrketränat nog för ett tag. haha!

Vaknade halv 7 imorses av att jag hade så himla ont i munnen! lyckades somna om & vaknade idag kvart över 9, gick ner & fick en tablett av mamma, jag hade så ont att jag grät, men nu är det mycket bättre, gör bara ont om jag liksom rör den med ngt :P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inget mer planerat idag, så vi får väl se vad som händer.
Hoppas jag kan hitta på något iaf!

en god nyhet, jag har nästan ingen feber längre! det känns bra iaf!
nä nu ska jag öppna mina adventskalendrar, kolla mobilen & kanske kika lite på tv.

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar