onsdag 17 december 2008

Gotta be somebody for me out there

Vart ledig måndag & tisdag nu då, även ledig idag eftersom jag inte får vara med i bageriet än. så har haft en riktig långhelg :)
Idag har jag inte gjort överdrivet mycket, duschat packat lite & så :)
blir 8 tåget till tboda idag, så vet du det Jenny ;D

försökt fundera ut vad jag ska köpa mer till Tommy i julklapp, har en nödlösning om jag inte hittar något roligare :P

både pappa & tommy kom hem vid halv 3 idag, så det blev tidig middad x)
haha, fan vad mycket ovärt jag skriver eller, men jag har inte så mycket annat att skriva om tyvärr :P

Smsade lite med Mirre förut, hon mådde bättre nu & skulle komma till skolan imorrn, ska bli kul att träffa henne, inte sett henne på.. 12 veckor tror jag :O

Imorgon då, han bara handel, sen ska vi troligen städa skåpen med.. sen ska vi jobba lite med uf!
Vad skönt det hade vart om vi hade kunnat hämta byxorna imorrn, så vi slapp det på fredag, men det går säkert inte :P
Sen ska Jenny köra, då ska jag packa alla smågrejer! Tänkte följa med henne först så kunde jag sitta på körskolan & pluggat lite teori, men så kom jag på att jag lovat Jonna mitt fritidskort & så måste jag ha packat klart allt, hehe :P

Nu ska jag göra något, vet inte vad men :P

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar