måndag 8 december 2008

i can't belive it

Nu har jag klätt på mig, efter att ha gått i pyjamasen hela dan. hehe..
ska upp till tboda kl 8 så, kan ju inte åka i pyjamas ;) haha..
Ska titta på julkalendern på tv idag tänkte jag, om jag kommer ihåg, igår glömde jag de så fick se på nätet iaf xD haha..
Har försökt plugga natur, men det går inte, det tar stopp, precis som kroppen inte alls vill att jag ska plugga. Haha..

sitter & pratar med becca, jenny & co. & tom på msn. men bara becca just nu, dom andra äter.. haha.. jag har jättetråkigt. men jag orkar inte göra något, mår inte alls bra :/
så därför är jag inte så jätte taggad att gå till skolan imorrn, men måste.
däremot är jag sugen att gå på ålle på torsdag. men jag vet att jag inte skulle få, plus att jag inte skulle orka ändå, men man kan väl få drömma ändå? haha..

skulle vilja lägga mig & titta på tv, men jag vill ju prata med folket på msn.. tufft läge.
har ju min bärbara men msn & jag är inte överens på den :P haha..
aja, det löser sig..
doktorn ringde idag med förresten. hon sa att provera såg bra ut & att hon skulle ringa nästa vecka igen & höra hur jag mår. skulle ta det lungt, vila mycket & inte gå tillbaka till skolan för fort, utan ta en dag i taget & se vad jag orkar helt enkelt..

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar