söndag 7 december 2008

I've got you

Jag orkar verkligen ingenting idag, jag orkar inte göra läxor, jag orkar inte vara uppe.
har inte så hög feber idag, bara 38,2 men jag mår inget vidare, har huvudvärk också.
dom andra sitter där nere & spelar spel, men jag ligger i sängen & tittar på familjen flinta.
Har läst lite på naturen, men som sagt, har inte orkat göra speciellt mycket alls.

Börjar allt bli lite hungrig, tror det blir hemmagjord pizza idag! :D

Töreboda ikväll, ska skicka sms till Jenny med ja.
Tänkte jag skulle försöka gå till skolan måndag & tisdag, får se hur det går i baren imorgon..
Aja, det löser sig nog hoppas jag, orkar jag inte så får jag väl sätta mig eller ngt..
På tisdag har jag utvecklingssamtal, Magnus ska komma med hem & så ska vi äta räckmacka & prata om mig. haha..
Felix ligger här brevid mig & nanar :)
Fått mobilen från farmor nu, känns bra, hehe :)

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar