söndag 7 december 2008

Kan ett farväl va ett lyckligt slut

Sådär, nu har jag käkat frukost.
Pappa jobbade natt inatt så därför har jag inte ätit förän nu, han kom upp vid kvart över 11 typ ;p
Innan dess gjorde jag en uppsats på engelska, skickade mitt träningsprogram till Åsa & renskrev kristendomen. Nej, jag är inte klar, bara med G delen, ska försöka göra det andra sen, igår pallade jag inte det, så får ta tag i det idag.
Måste plugga på naturprovet till tisdag med, även till handeln, har inte bestämmt vilken dag jag ska göra den på än, men är bra att plugga lite hela tiden så man kommer ihåg!
Påminn mig i morgon om att jag måste gå upp till Ingvor & skaffa busskort! För jag kommer säkert att glömma det annars..

Händer det något mer idag?
nej inte för mig tror jag, ska ta en dusch senare. Töreboda ikväll..
få hem min mobil, glömde ju den hos farmor igår! klant, hehe..
& så ska jag väl se på Madagaskar 2 :D

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar