torsdag 4 december 2008

Then why does the human being have a consciense?

Jag har vart i skolan 2 dagar denna veckan, inte dåligt va :) hehe..
Idrottsprovet gick nog ganska bra idag ändå, trots att inget ville fastna igår så kom jag ihåg en del iaf, aja får väl se hur det går :)

Jag & Sanna tog en liten tur på commerce idag, jag hade en timma att vänta på tåget så vi gick en liten sväng, hon hittade lite julklappar till sin mamma :)
Sen funderade jag på vad jag skulle köpa mer till sanna, har köpt en grej, men den är lite billig så behöver köpa något mer men jag tror jag vet vad jag ska köpa nu :)

Imorgon blir det ingen skola, så det blir mycket pluggande!
Om jag orkar vill säja :P
På lördag ska jag med mamma & pappa till skövde, så ska vi till media markt & då ska jag köpa min bilstereo :)

Sen ska jag bara ta det lungt, plugga & smsa med Tom, rolig grabb!

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar