lördag 20 december 2008

det närmar sig med stormsteg

Jag tycker fortfarande att julavslutningen är så onödig, först trängas i resturangen/personalmatsalen/baren för att fika (iår kunde jag knappt äta en halv lussekatt, ont i tanden!!) fast jag fick mitt kaffe iaf! haha.
Gjort på 20min, sen dela ut betygen, gjort på 2 min, vi va liksom klara 5 över 9, började halv 9.
Sen satt vi i klassrummet & diskuterade lite ideér vi hade med lotterier & sånt.
Detta kunde vi lika gärna gjort på torsdagen, aja. sista julavslutningen iaf & nu sista jullovet, känns konstigt, men ändå vad skönt det ska bli att ta studenten!
Igår, en lektion, handel, vi tittade på ett avsnitt av Pang i Bygget, bara jag i klassen som tycker det verkligen är roligt, men dom andra skrattade allt ändå ;D
Slutade halv 10, åt jullunch, vilket innebar: julskinka, jansson, kokt potatis, kötbullar, prinskorv & rödbetssallad.
inget vidare tyckte jag..
sen redovisade jag min engelska bok för Anders & fick reda på mitt Hamlet prov, & jag blev chokad :O
Gick hem vid halv 4, packade alla mina saker från lägenheten, kändes konstigt, men ack så skönt, jag har velat detta i ett år nu, & äntligen händer det.
Mötte Jenny & Mirre vid bussen runt halv 8, sen blev det kycklingrulle på Montana!

Aja, iaf, idag när vi slutat åkte vi med 10 tåget, jag & Emma åkte sen ut till Elins Esplanad & shoppade!
Jag köpte en klänning till jul/nyår & en julklapp till till pappa.
Emma köpte massa grejer! Bla, ny jacka , klänning, kjol :D
Vi bytte även julklappar i skolan idag, tack Sanna, Jenny, Mirre & Emma för julklapparna! :D
Sen hämtade mamma & pappa oss vid 2, dom hade vart i Tibro & köpt en ny soffa!
Så åkte vi till plantagen, sen körde vi emma till tåget, tack för en bra dag! <3
Åkte hem, åt en cheesburgare på donken, hemma en timma & sen till bowlingen.
Nu var jag ganska slut! Var inne i bowlinghallen mellan 18,00-23,15, lite jobbigt, menmen, jag fick ju övningsköra!
Men vilka idioter det finns, när vi åkte hem, kom det en bil bakom mig i säkert 130 eller ngt (jag körde ändå i 100) & blåser om mig, precis vid ett möte, jag blev skitskraj & ställde mig på bromsen & svängde så långt jag kunde till höger. Asså det va sååå nära att han krockade med mötet, mötet blinkade med helljuset & tyckte säkert att han va en jävla idiot, precis som jag tyckte!
Usch, då blir man rädd, vad fan tänker dom med eller?!

Aja, Shemat för v3-6 ser inte så jättelockande ut måste jag säja, men skönt att sluta tidigt torsdag-fredag iaf!
Mindre kul är hålen.. menmen ;d

Nu har jag sammanfattat lite, nu ska jag lägga mig, innan jag somnar tillsammans med felix här på skrivbordet!

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar