tisdag 9 december 2008

'Cause my world revolves around you, It's so hard for me to breathe

Idag har jag vart i skolan, duktigt va? :)
Gjorde iaf 2 prov, båda i natur, energi provet kändes bra, men ekoligin, nej fy, kunde ingenting knappt, det kommer jag inte få G på! men jag hoppas det ändå.. skulle pluggat lite på det också, kände det på mig att jag skulle behöva göra det. menmen, de e försent nu.. hoppas det går bra.

magnus hängde med hem idag & så åt vi räkmackor & hade utvecklingssamtal!
såg okej ut trots all frånvaro, men alla lärare har ju vart så shyssta så jag ska nog komma ikapp, det kommer att ordna, sig! hoppas jag

Nu funderar jag på om jag ska titta på ngn film. imorrn blir det plugg- religion, alkoholhantering, inför engelskaprovet & inför handelsprovet, båda på fredag.
Men det löser sig nog. hade för mig att det va ngt mer jag skulle göra, men herregud detta är tillräckligt! haha..
Jovisst, ska ju göra den där grejen på projektarbetet med! Fatta vad skönt, när det är klar, så är nog hela projektarbetet klart! :D wohoo! bra gjort Emma & Jenny! :D <3

orkar inte göra ngt mer ikväll, så det blir nog film, frågan är bara vilken??

-

1 kommentar:

  1. p-arbetet va tydligen inte alls klar nu heller. de va lite så grejer kvar. han e ju hopplös

    SvaraRadera