lördag 20 december 2008

i'm not gonna write you a lovesong

typ alla är så tråkiga på msn, & jag har inget att göra!
Jag är såå uttråkad!
Imorgon kommer grannen hit, med sina tre barn, minstigen är typ 3-4 månader eller ngt, haha.

Sitter & lyssnar lite på musik, vad gör ni?
Smsar med söta Mathilda också! :D
förresten, har jag svarat på det brev du skrev sist? Jag minns inte xD haha..

Nä fy vad jag är uttråkad :O xD
har iaf inte alls ont i tanden nu :D
nä jag kommer inte på ngt vettigt att skriva :P
Skönt med jullov iaf, & bara 3 dagar kvar till julafton!

-

1 kommentar:

  1. Hej! Nä du har inte svarat på mitt brev ännu.jag väntar... :)

    Skönt att det onda i din tand har gått över. Själv har jag fått en blåsa i munnen. Precis framför tungspetsen på insidan av läppen. den gör superont. Hoppas den går över till julafton. Gör lixom väldigt ont att tugga... Man äter ju rätt mkt på julafton :)

    SvaraRadera