fredag 12 december 2008

All the people starts to rush

Skola idag, sovmorgon, sista religionen, skönt men jag gillade Brita så lite synd att hon slutar nu, men jag tror vi alla hoppas på att hon kan komma på avslutningsmiddagen iaf :D Fick reda på betygen, hade frågesport & fick fika :)
Sen gjorde jag mitt handelsprov, gick bättre än förväntat & kammade till mig ett mvg, mycket nöjd måste jag säja, trodde inte det skulle gå så bra.
Sen hål ett bra tag innan det va dags för nästa prov, i engelska, vet i tusan hur det gick, men hoppas på ett g iaf :P
Slut för dagen runt halv 1, sen var det bara att gå & vänta på 4 tåget. mindre roligt.
Var med Emma i bageriet hjälpte henne lite med att packa knäck, sen var vi & åt en sallad på valvet :) sen tillbaka till skolan med pattiz, satt & pratade med Brita & Magnus nästan en timma, sen var det äntligen dags att åka hem :D
Seg dag, verkligen.
Nästa vecka, ledig måndag & tisdag! så gött! sen får jag inte vara med i bageriet & städa så är hemma även på onsdag, riktig långhelg alltså.
En lektion på torsdag & skåpstädning.
Fredag blir det fika & betygsutdelning, sen ska jag & Emma åka till Skövde & handla det sista inför jul :)

Nu ska jag nog lägga mig, städa imorrn för då ska tomtarna upp :D
Liseberg på söndag kanske, tumme upp för det, tumme ner för att jag inte kommer orka. haha.

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar