onsdag 3 december 2008

No one knows what it's like

Jag försöker plugga på idrottsprovet, men det går inte, inget vill fastna plus att jag inte orkar, men jag måste försöka, så jag får det gjort i morgon.
Handelsprovet kunde jag skjuta upp en vecka, så på lektionen i morgon ska jag göra lite uppgifter som jag ligger efter med & läsa på, det känns bra det iaf!

Tänkte sätta mig & skriva en engelska uppsats, men känner att jag måste plugga lite mer på idrotten, annars hinner aldrig allt fastna till imorrn..

Jag har just duschat, kände att jag behövde ha en paus, men får väl ta tag i det igen.

& vårat projektarbete än nog klart nu!
Det känns himla skönt, bra gjort tjejer!
Tråkigt bara med den långa håltimman som blir på tisdagar nu om vi är klara, nästan 3 timmar, känns ju lite tråkigt :/
Men då får det bli körkortsteoriplugg!
Ska även försöka göra 2 prov på håltimmen på torsdag tänkte jag, så jag kommer in i det igen, så jag kan göra teoriprovet sen i januari! :)

Så får vi väl se hur det går i skolan i morgon, om jag orkar gå på fredag. Tur att jag inte behövde gå till skolan idag, det hade jag inte orkat, men som mamma säjer, vi får ta en dag i taget helt enkelt!
Synd bara att läkaren inte ringt ang provssvaren än..

Nä nu måste jag ta tag i mitt liv, haha.

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar