lördag 13 december 2008

frosty the snowman

Hjälpte mamma att baka bullar på förmiddagen.
Nu har jag städat i mitt rum, ser ju fint ut :) bara byta ut lite ljus med, & sätta upp några tomtar & min gran. Hmm, vart tusan ska jag ha den då? :o
tål att tänkas på!

Bara slå in lite julklappar till folk i klassen också, får bli på måndag eller tisdag :)
Vilken dag ska vi byta, torsdag eller fredag?

På torsdag måste jag gå till anders & resensera min bok, påminn mig om det! haha ;)

nu ska jag leta fram min gran! hörs senare!

-

3 kommentarer:

  1. ja tycker vi ska byta på fredag:)

    SvaraRadera
  2. Vilken söt kommentar du skrev till mig :) Jag blev jätteglad! Hur har du det nu förtiden?

    SvaraRadera
  3. SKriver här :P haha, joo de känns kosntigt, men faan va skönt de ska bli o sluta =) hehe iiiik :D

    SvaraRadera