tisdag 16 december 2008

I try to be everything that you ever wanted

Jag har nu samlat ihop över 1000p på gratisbio, vilket betyder attt jag nu har ett presentkort på 300kr!
det är såå lätt, jag lovar, så glöm inte att bli medlemar, det är ju värt ett försök iaf? ;D
Bli medlem här, så får ni 75 starpoäng av mig!
Kommer inte "registrera" dig rutan upp, klicka på registrera dig! och skriv jennieandersson i Värvar rutan!

Idag har jag inte gjort nånting , bara legat i sängen & kollat på tv!
Kollade även på den andra Arn filmen & käkade glass. Håller med om att tvåan är mycket bättre, ettan är såå långtråkig! Men man behöver nog se ettan innan man ser tvåan!

Igår gjorde jag samma, låg i sängen & kollade på tv ända fram till kl 4, det va så skönt! sen efter middagen följde jag med pappa ut till verkstaden & hälsade på Rustan!
Ååh, han är så fin, min älskling!
Vi satte på stänkplättarna, grillen & vingen! Inte mycket kvar nu, snart får han komma hem, sen besiktning 2 jan!

hmm, vet inte vad som händer resten av dan, data & tvn skulle jag tro :)
är ganska slö & har huvudvärk .
samma blir det nog imorrn, ska ta tag i körkortsteorin igen med! :)

nu ska jag snart laga middag, hörs kanske senare!

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar