lördag 20 december 2008

ge mig allt jag vill ha plus lite till

Idag har jag haft så himla ont så jag har knappt ätit någonting, men nu känner jag det knappt, så skönt!
På förmiddagen slog jag & tommy in mamma & pappas paket, passade på när dom inte var hemma.
Nu i eftermiddag har vi bakat kola, knäck & en annan sorts kola mums!
Vi har även klätt granen, lite tidigt men vi hinner inte annars, så vi fick göra det idag helt enkelt, & det tycker våra katter är kalaskul.
När vi var klara & satt ute i köket kommer Felix med en tygtomte från granen i munnen & lägger i hallen, haha!

Nu ska jag nog inte göra så mycket mer, Lägga undan skolböckerna, dom behöver inte ligga på skrivbordet & påminna om skolan än på ett tag.
Ska även testa lite kläder, hörs kanske senare!

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar