söndag 30 november 2008

Like you just the way you are

Idag började pappa prata om min tatuering jag ska göra, han sa att han skulle följa med mig, för han vill så gärna göra en han med, då sa mamma ; "du får välja, en tatuering eller en ny bil"
Då blev pappa lite fundersam, haha, så vi får se hur han gör x)

Idag har vi iaf vart i uddevalla ett par timmar, firade jacob & åt god mat.
Sen hem, in & hämta bowlingkloten & in till bowlingen, sista matchen idag & tommy & tom vann, så vi får nog spela final ;d hihi.

Imorgon åker jag förhoppningsvis, (eller snarare jag ska) till töreboda, & skola på tisdag.
Kommer kännas konstigt, eftersom jag har vart hemma i 4 veckor & inte vart i skolan på 10 veckor nu, haha..

ehm, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
kanske film?

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar