söndag 2 november 2008

Lär dig livets stora gåta, älska glömma & förlåta.

Jag har ringt till Magnus, ätit frukost & duschat.
Det är ju alltid något & klockan är ett par minuter i 12.

Bowling idag, jag & Tommy igen, får hoppas det går bra, utan hejarklack.
Haha.

Får hoppas det går bra för mig imorgon, har iaf bokat & skrivit ut min biljett så jag kommer till Skövde på morgonen iaf x)
Önska mig lycka till!
Efteråt ska jag gå lite på stan, sen sätta mig på körskolan & plugga teori!
Har ju körlektion kvart över 5 så ingen ide att åka hem emellan.
Fast det är liksom 4timmar ensam i Skövde, hur kul är det?

Aja, kanske ska fråga Chistian om han vill komma & hålla mig sällskap, så kan han skjutsa hem mig sen med x) hihi..
Får väl se, frågar han senare, när han vaknat, sömntutan.

Nä nu ska jag lösa suduko eller kanske läsa lite i min körkortsbok?
nej först ska jag fylla på min mobil, sen gör jag något av det där!


-

1 kommentar: