torsdag 13 november 2008

I can't live, with or without you

Det är inte så lätt att skriva när katten ligger över halva tanjentbordet, så ursäkta ev. stavfel!

Idag har jag vart hos doktorn, gjorde ekg, men det såg normalt ut, sen fick jag ta blodprov igen, blää vad jag hatar det, men det gick bra denna gången med.
Men hon hittade inte något idag heller, det är ingen infektion, men det kan vara ngt med sköldkörteln eller vad det heter, som sitter i halsen.
Men det får jag inte reda på förän på måndag, så vi får se, har jag fortfarande feber på söndag får jag stanna hemma från skolan ett tag till & jag hoppas att dom hittar något.

Idag har jag iaf fått igång firstclass & skickat mejlt till lärarna så jag har lite att göra så jag inte hamnar så långt efter..

Nu ska jag se om Hamlet finns att ladda ner med engelsk text, till engelskan.


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar