söndag 9 november 2008

Jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dig <3

Idag fick jag köra till stan, för pappa eller morfar kunde inte köra idag, haha.
Var hos farfar & tände ett ljus eftersom det är farsdag idag <3
Sen va vi i stan hos mammas mormor & morfar & tände ljus där.
Sen va vi på osterian en sväng & jag hatar lukten av ost!
Usch & fy.
Idag ska jag plugga på naturprovet, så mycket jag orkar & kan för jag tycker det är så svårt plus att det är skittråkigt!
Sen ska jag bowla, & hoppas på vinst kan man ju göra, vi ska spela mot serieledarna, så nä det vinner vi nog inte, men det spelar inte så stor roll :)

Så ska jag packa till tboda med, har massa grejer som måste med, kanske ska hem & träna bowling i veckan hoppas jag, då kan jag ta med lite mer grejjer upp..

& förlåt älskling för igår, det var inte meningen <3
jag börjar bli gammal & gaggig ;P jag är inte arg på dig alls, älskar dig & det vet du <3<3


Du är som solen som värmer min kind när det är kallt & ruggigt ute.
Du är som månen som lyser upp min väg när det är mörkt.
Du är som strjärnorna på himlen som ger mig vägledning på min väg genom livet.
Du är som luften som hjälper mig andas när livet känns tungt.

Jag har inte alltid varit rättvis mot dig & du förtjänar mycket bättre.
Förlåt, jag älskar dig <3


-

2 kommentarer:

  1. joo de e ju de, mitt går aldrig över, går bar vidare från halsen o nu verkar de va nåt me örat, jippi, ehm nee vi kollar bara på film tror jag, sen så ska vi skriva om vår apu, typ 1-2 sidor.. inte mer.. typ de tror ja i engelskan =)

    SvaraRadera