tisdag 25 november 2008

Lär som om du skulle leva för evigt, lev som om du skulle dö imorgon.

Större delen av dagen har jag suttit vid msn, jag som inte brukar vara ute på msn så ofta, så varför just idag?
jo när jag satte mig vid mammas data på förmiddagen så såg jag att tommy glömt logga ut från sin msn igår, så precis när jag skulle logga ut så skrev en tjomme som heter Tom, så jag skrev att jag va tommys syster & att han glömt logga ut så hejdå.
då började han skriva med mig, han bodde i skogstorp, haha vilket sammanträffande! också fyllde han år den 12 januari, alltså samma dag som jag, haha så jag fastnade där & pratade med han jättelänge, innan mamma ville ha tillbaka datan.
Sen addade han min msn & vi har pratat hela kvällen, vet inte varför, men vissa människor kan man prata med i timmar. så är det bara.



plus att idag såg jag att mina älskade stövlar återigen fanns på dinskos webshop, så nu är dom på väg hem till mig, iiih :D lycka.

snart ska jag lägga mig & kolla ica age, det har emma bestämmt ;) haha, nä men det var ett tag sen nu & jag känner för att se den ;d


imorrn ska jag till läkaren igen, jäkla spring där, dom kan ju inte göra ngt så låt mig vara ifred.
haha, nä men hoppas dom kan ge mig lite vitaminer eller ngt så jag blir pigg igen.



hm, något mer att skriva ?
att kattfan är ivägen hela tiden ? fast det vet ni ju redan så, & så är han ju så söööt.<3




i miss you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar