söndag 23 november 2008

Släpp ut din ilska nån gång ibland, det är bra för själen, min vän

Idag fick jag ett sms med en bekräftel.. AJ, kattfan ligger på golvet & biter mig i foten, jävla nöt!.. jaja som sagt så fick jag bekräftelse från ABC-gruppen angående min studentmössa :)
Hroppas den inte är allt för stor nu bara eftersom jag missade det i skolan när dom kom & visade dom, men det löser sig, man kommer ju bara att använda den typ 2 gånger så00.
Om det kommer0 in lite nollor ibland eller nån annan siffra så är det för att kattfan nu ligge2r på siffertanjenterna & fjantar sig, han är hopplös denna grabben!

Jag skulle ju åk0t upp till töreboda idag & provat att gå i skolan imorrn för att se om jag orkar, men så kom jag på att jag har barteknik i morrn & det skulle jag aldrig orka med!
Så det får bli att åka upp imorrn istället & prova att gå på tisdag.
Sen är jag ju ledig på onsdag så så kan jag vila upp mig igen, men vi får ta en dag i sänder & se om jag klarar av det över huvud taget.
Eftersom jag fortfarande har 38,3 graders feber sist jag kollade, 8888888888888888888888 da
dda dagganga n lgg kafan 2... gaah, nu la sig kattfan så det inte gick att skriva vissa bokstäver, jag blir galen, men det hjälper inte att slänga ner han, för han kommer tillbaka lika fort igen.

Idag delade jag ut de sista jultidningarna så nu ska jag bara betala räkningarna sen är det klart :)

Crille kom hit igår så vi har haft en myshelg, kikat på några tecknade barnfilmer som kogänget & happy feet, hehe :)
Idag gjorde jag lite julkort medans Crille satt & kikade på tv, dock var det inget bra programm så det fick bli Toon Disney, haha gulligt :)
Skönt att ha han här, då känner man sig hel.
Vaknade vid 6tiden av att han pratade i sömnen, haha trodde an pratade med mig först, men han typ skällde på nån & då fattade jag att han pratade i sömnen xD
Haha ;)

Jag har även jobbat lite med inlämningsuppgiften till religionen idag på kvällen, gjort till fråga 7 iaf så jag har kommit en liten bit på väg iaf :)

Ska även ändra designen här på min blogg igen, jag blir alldrig fullt nöjd. Plus att jag tycker det är kul att ändra lite ibland, blir säkert lite roligare för er med :)
Men det blir nog imorrn om jag orkar, ska jobba mer med religionen & börja skriva min apu rapport.

Tommy & Tom vann bowlingen idag med, bra gjort!
Var egentligen min tur att spela men jag orkar ju fan inte, så jag bytte med Tommy så jag ska spela nästa vecka ist.

Felix ligger i mitt knä nu, slutade nyss att spinna, han har somnat..
Hihi, gulligt. Det är därför det inte gör något att han är ivägen ibland, det är så sött när han vill ligga en & sova :)

Nä nu har jag skrivit massa onödigt, ska välja nån film & somna till :)
Jag & Crille tittade på A Walk To Remember igår strax innan vi somnade, den är bra tycker jag!
Nån som har något filmtips? Känns som jag tittat på alla bra filmer redan.
Har andra Arn filmen som ligger & väntar, samma med Hamlet "engelskaläxan" men ingen av dom har jag orkat se än, får bli en annan gång :)
Natti!


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar