fredag 14 november 2008

hurrey hurrey hurrey, I like rice and cyrrey. one for two, and a special one for you.

Jag är helt sluuuut!
Jag har vart i Skara idag, va på Slöjd-Detaljer & köpte ett startpaket för att göra egna julkort :)
Sen va jag med & tittade när dom andra spelade bowling, jag spelade lite grann men orkade inte mycket alls, men fan vad bra jag spelade :o
Så jag höll på att svettas ihjäl samtidigt som jag frös, brr obehagligt!
& min feber vill inte gå ner, i morses innan jag gått upp hade jag 38,0 :/
Blaah, men imorrn ska jag plocka ihop mina jultidningar, hämtade andra paketet idag & ska försöka få ut dom så fort som möjligt så det är klart.

Sen ska jag bara ta det piano & försöka bli frisk snart..
På kvällen imorrn kommer farmor & då blir det färska räkor, frallor & aioli ;d mums!

Nä nu ska jag lägga mig & kika film, vet dock inte vad än, blir kanske en skål med glass ock?! ;d


-

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag håller på att kontrollera alla tävlande i nagelkits-tävlingen på min blogg.

    http://lindaslya.blogg.se/2008/november/tavling-vinn-manikyrset.html

    Du har ännu inte fullföljt kraven för att kunna vinna. Samla ihop 100p UTÖVER dina 50 startpoäng. Gör det, annars har du ingen chans att vinna : )

    Lycka till!
    Kram Linda

    SvaraRadera