onsdag 12 november 2008

hey i wanna be a rockstar

Inga av de bågar jag provade hem passade speciellt bra, så har nu skickat tillbaka dom & sitter & kollar om jag hittar några andra fina, men vi får se :)
Idag ringde läkaren igen, & eftersom min feber inte gått ner så ska jag tillbaka imorrn, usch jag hatar läkare!
Men vi får hoppas dom hittar något så jag kan få medicin så jag blir frisk & kan gå tillbaka till skolan igen, man hamnar så långt efter när man är sjuk!
Skulle skicka mejl till lärarna förut idag, men nejdå, firstclass vill inte fungera, baah...

Aja, skit samma.
Fick sms av Sandra från Julita nyss, kul att höra från henne :D
Hon berättade att hon fått polkagris karamell på sitt lillfinger förra veckan, & hade nu ett stort brännsår, aj!

Nä nu ska jag lägga mig & kika film igen, dom andra i familjen är & bowlar , så jag är ensam hemma 2 timmar :)


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar