lördag 1 november 2008

Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn!

Tittade på Systrar i Jeans idag, en bra såndär jag-är-hemma-&-är-sjuk-tjejfilm, faktiskt.
Jag har även fått mina jultidningar idag, köpte mig en tjock suduko bok, gjorde fel redan på första mjukstarten sen hjälpte mamma mig att lösa den, nu har jag gjort fel på andra med, detta med suduko kanske inte är meningen att jag ska hålla på med? haha.
Nu ska jag kika på Get Smart, & käka grönsaker med dipp till & kolla hur min feber ligger.

Fast först kolla runt på internet en gång till, typ det enda jag gjort nu i en & en halv timma, så går det när man har riktigt tråkigt ;P

Hoppas alla haft en bra dag :)

Visa ord från mig i dagens titel, eller hur?!


-

2 kommentarer:

  1. tack! idag har jag bara 37,8grader feber :P haha. Hoppas ni hade kul <3

    SvaraRadera
  2. vi saknade dej i går ,,, krya på dej<3

    SvaraRadera