måndag 3 november 2008

Thats life, thats what all the people says

När jag skrivit detta ska jag gå & lägga mig & titta klart på den 2 sista avsnitten av Tårtan.

Inatt sov jag verkligen inte mer än en timma, & det är verkligen sant, jag sov nästan ingenting, somnade 5, klockan ringde halv 6. vet att jag somnade några små tiominutare nån gång vid 4 taget, men inte mer.
Jag brukar i vanliga fall "se ner" på folk som säjer:
" åh jag är så himla trööött idag, jag har sovit så dåligt, säkert bara en timma"
fast i själva verket tog det nån timma för dom att somna, sen framåt småtimmarna somnade dom ändå & har säkert sovit minst tre-fyra timmar.
Så jag brukar irritera mig på folk som säjer så, ( fördommar ?) men ibland kan det ju faktikst hända att man bara sover en timma, som jag gjorde inatt.
Jag undrar varför jag gjorde det, jag har somnat fort nu i flera veckor, det kanske är det, det finns en ond ande inne i mig som vill att jag ska gå tillbaka som det var förr & vill att jag ska ha jättesvårt att somna igen?!
Haha, nej jag tror inte det, kan vart att jag var nervös inför halkkörningen?
För när jag kom fram till Skövde i morses vid tjugo i 7 så skulle jag äta min banan, men fick tvinga i mig halva, kunde inte äta mer, var för nervös.
Trots denna sömnbrist så blir jag inte trött, & det är samma sak där, jag blir så irriterad på folk som säjer dom sovit dåligt & är jätte trötta för det.
Men bara för att jag kan vara pigg trots jag sovit bara en timma så behöver ju inte alla andra vara det med?!
Jag vet detta & det är ju bara för folk är så olika, men eftersom man själv inte känner av det så blir man irriterad, eller hur? Finns det inte något sånt ni stör er på med?

Aja iaf, halkan gick jättebra & det var verkligen roligt!
& så skönt att jag fick köra i samma bil som Johanna, då känndes allt lugnt & vi gasa på ;D
Fick mig allt många bra skratt, särkilt efter johannas supersladd i "kurvan" övningen, haha gud vad jag skrattade!
Som alla sagt: halkkörningen är det roligaste av allt när man tar körkort.
jag kan hålla med, det va väldigt roligt!

Något som är mindre roligt är att jag nu är sjuuuuk :/
över 38graders feber & huvudvärk är ingen höjdare, men jag önskar det bröt ut ordentligt, eftersom jag varit småkrasslig i flera veckor nu!

Oj blev visst ett långt inlägg, men det får ni väl tåla, kommer nog bli lite mer såna här långa nu när jag börjar skolan igen..

Just det, har vi fått några läxor förresten?
I Engelskan eller något annat?
God natt!


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar