onsdag 26 november 2008

Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta.

Idag har jag varit hos doktorn, fick folsyretabletter & göra en läskig undersökning, blä!
& så fick jag göra ekg igen, men det tycker jag är kul för det kittlas & så får man så fina sugmärken efter! haha..
sen har jag suttit vid msn & vart inne & bowlat. som vanligt orkade jag knappt ingenting, spelade nästan 2 serier, sen va jag helt slut!
Jag har typ blivit beroende av Gina Tricots hemsida, går in där nästan varje dag & hittar alltid något jag vill ha, haha, jag vet att jag är knäpp!
nån som vill följa med mig & shoppa en dag? ska köpa en klänning till julafton & så ^^

Hjälp, jag fick hjärnsläpp, har ingen aning om vad jag ska skriva. ska surfa runt lite & se om jag får några ideér.

Alla jag pratade med på msn försvann för en stund sen, så nu vet jag inte vad jag ska göra, kollar på kläder på olika sidor, väntar på att Emma ska komma tillbaka & så smsar jag.
Snart ska jag nog lägga mig & kika på film tror jag, frågan är bara vilken?
Ice Age 2 kanske? såg ettan igår, dom är ju så bra ^^
Tom sa att jag skulle kolla på sällskapsresan, men jag såg ju alla dom i förra veckan, så nää.. :P
Aja, ska gå in i Tommys rum & rota lite, han kanske har ngn bra film jag kan se på ? :)
Natti!

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar