söndag 2 november 2008

Lev livet precis hur du vill, du lever ju bara en gång!

Okej jag lovar, detta är sista inlägget för idag.
Min bror har ungefär 38,4 graders feber & min feber har gått upp ytterligare lite mer sen igår.
Hugligen, men jag ska göra halkan imorrn!
Så får vi se hur jag mår sen, har jag fortfarande hög feber imorrn kväll eller om jag mår sämre imorgon blir det ingen skola på tisdag.
Men jag vet hur det kommer bli, särsilt när jag är så här halvdålig, på gränsen till att bli sjuk, så kommer jag ändå bli sjuk till veckoslutet när jag träffar alla kompisar igen.
För jag blir sjuk efter varje lov när jag träffar alla igen, särskilt i dessa förkylnings/influensatider.

Fast man vill ju ändå inte bli sjuk nu när man börjar skolan igen, för man kommer så fort efter!
Men är man sjuk så är man, eller hur?!

Fast det är ändå ganska så bra, jag har inte vart ordentligt sjuk sen slutet på augusti.
Var hemma en dag från praktiken, fast det va ju hemsk huvudvärk, trodde jag skulle få migrän men det fick jag som tur var inte!

Jaja, skit samma blir jag sjuk så blir jag, inget att göra något åt!

Nu blir det film & sängen, & vad passar inte bättre om inte The Notebook ikväll?!
Älskar den filmen!
Jenny, jag ska ta med den upp till Tboda så du får se den, den är unederbar!
God natt allihopa!


-

3 kommentarer:

  1. jaa va snällt:). hoppas du kommer upp:). ja och henke saknade dej :D

    SvaraRadera
  2. aah, för den är verkigen jättebra ;D tycker jag, & det tror jag du kommer tycka med !
    gick det bra idag ? <3

    SvaraRadera
  3. naj så där men vi fyllde i en lapp till regerringen. men på fredag m,åset vi börja rinag runt.n jaja

    SvaraRadera