söndag 9 november 2008

Jag ska aldrig sluta älska dig, du är allt jag har & allt jag ber om.

Som jag sa innan idag så förväntade vi oss ingen seger idag, utan såg det mer som träning eftersom dom leder serien & brukar spela superbra.
Men idag spelade dom inte så bra, efter första serien ledde dom med 110 poäng ungefär & då kände jag & Tom att det inte var ngn ide att försöka, så vi bara spelade på.
Då tappade båda 2 i andra laget fullständigt, 3 rännslag på raken för han som va bäst av dom.
Då tänkte vi, när vi ledde med 60 poäng efter 5 rutor att vi kanske hade en liten chans & dom skulle inte slå oss utan match.
& vi klarade det, vann både andra & sista ganska stort, vilket gjorde att vi fick med oss 2points ;D

Det kändes hääärligt!

Men något som kändes mindre härligt var att jag va helt slut efter matchen & åkte hem & tog febern, hade 38,5 grader.
Inte bra inte bra, så imorrn ska mamma ringa vårdcentralen & jag hoppas innterligt på att dom inte har ngn tid förän år 2040 eller ngt, det passar mig bättre, med min sjukhusrädsla.
Men det återstår att se imorrn & jag hoppas på att det är virus/ifluensa som går nu & att det inte kräver ngn lärakbesök (y)

Haha, men sån tur kommer jag säkert inte att ha, sånt jag inte tycker om brukar man oftast vara tvugen att göra..

Jaja, min farsdagtårta som jag bakade igår va skitgod, tumme upp till den (y)
Jag gillar ju inte tårta i vanliga fall, men denna va faktiskt mumma, så den bakar jag säkert ngn mer gång ^^


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar