fredag 7 november 2008

Det är som historien om flodhästen.

Just tittat på Dobidoo & Robins, nu är det & så kom Polly, tänkte kika lite på den för jag har inte sett den än faktiskt.

Dagen har bestått av sängen större delen av dagen, detta var den värsta dagen på hela veckan, inte mått så här dåligt på hela veckan, igår tyckte jag att jag mådde hyffsat fast hade fortfarande feber så var hemma idag med, & det är jag glad för, jag har verkligen inte orkat nånting idag, var med & handlade för jag skulle hämta mina böcker hos Jenny & det var verkligen jobbigt att vara uppe.
Usch, verkligen jobbigt, plus att mamma sa att jag nog hade högre feber idag för jag var jättevarm, så jag har inte vågat ta febern idag.

Såå jag ska nu springa ner & hämta febertermometern, sen lägga mig & titta på filmen.
God natt!


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar