tisdag 4 november 2008

SJUUUK

Imorses när jag vaknade tänkte jag faktikst att jag skulle gå till skolan i morgon, men nu när jag har insett att jag knappt orkar vara uppe mer än 10 min sen måste jag sätta mig ner, så kommer jag inte orka med bageriet i morgon heller, plus att jag har massa feber & då får man ju inte vara i bageriet, så det blir sängen i morgon med.



Dagen har bestått av sängen & tre filmer än så länge.
Kollade på Lilla Sjöljungfrun, den nya, haha var bara tvungen, var jättegullig! :)
Sen har jag tittat på Picture This & Klassfesten.

Nu ska jag titta på over her dead body, föräldrafällan eller Wedding chrasers.
Får se vilken det blir först, men jag kommer säkert hinna titta på alla idag, så bäst jag laddar ner nån mer tills imorrn!
Har ni nått bra filmtips?


Förresten, om ni vill ha ett tips, så önskar jag mig denna sjalen i julklapp eller födelsedagspresent! ;)


-

2 kommentarer:

  1. Kolla du på morgan pålsson, laadda du ner den? :P SÅ himla bra e den :D

    SvaraRadera
  2. jaa jag har laddat ner den men inte kollat på den än :P blir nog imorrn :P

    SvaraRadera