lördag 8 november 2008

Öppna din dörr, & säj att du vill ha mig här

Jag ljög lite igår om att jag inte sett, & så kom Polly, hade visst sett den innan, kom bara inte ihåg det.
Jaja, nu har jag sett den 2 gånger då, haha..

Idag ska jag försöka samla ihop mig & baka en tårta till i morgon, jag har lovat mamma så jag får väl ta mig i krgen & göra det, fast jag känner mig lite bättre idag & det känns ju lite positivt iaf :)
om en timma åker mamma, pappa, mormor & morfar iväg på 80års kalas, så då blir jag & tommy själva.
Blir Tacos till lunch & pizza till middag ikväll, gott :)
inte ätit pizza på 8veckor så det är verkligen på tiden!
& så ska jag som sagt baka tårtan, förhoppningsvis går det fort.

Sen ska jag smsa Christian, känner för att bara åka en sväng, liksom bara ta det lungt & prata lite, utan att behöva åka nånstans liksom, får väl se om han tycker det låter vettigt, han kommer säkert säja att det är dyrt med bensin bara för att åka ingenstans liksom.
Haha, då får han skylla sig själv..

Annars blir det bara mys framför tvn, kanske kika på ngn film med Tommy.

Har även kollat på naturprovet & det känner jag inte alls för att plugga på, men ska försöka sätta ihop lite frågor, lättare att lära sig då tycker jagän att bara läsa från en text, då lär jag mig inget :o

Jaja, det va väl det.


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar