söndag 16 november 2008

The winner takes it all

jag kände för att blogga lite, får väl se om jag får den publicerad nu, för denna datan gillar att krångla när jag gör saker, den är inte bra på mycket, tur att jag har en ny, men jag orkade inte starta den igen & sitta upp, nu halvligger jag i sängen med laptopen i knät & jag har ju kommit så här långt så jag får vara glad för det :)

Jag är trött på att vara sjuk utan att veta vad som är fel på mig, imorrn när doktorn ringer vill jag verkligen att dom ska ha hittat något..

Jaja, det där har jag tjatat om så mkt & det va inte det jag skulle skriva.
Utan att jag känner för att shoppa, jag har inte shoppat på typ 3-4 veckor, & egentligen är väl det inget konstigt, bara bra dör plånboken, men jag är ändå sugen på att köpa lite kläder & så, men vem är inte det? ;d
Jag ska iaf köpa mig en klänning till julafton, mamma sa att det inte blir några julkläder iår (som hon betalar alltså) , men jag vill ha det, känslan av att ha på sig något speciellt till julen gillar jag, så jag köper något själv.
Har kollat runt lite & hittat 2 klänningar på gina tricots hemsida som jag skulle kunna tänka mig, sen finns det ju massa kläder nu som är liksom just "julkläder" men jag vill ha något som man kan använda mer än bara till julen liksom, & det är dom på gina tricot, tänkte att nästa gång jag är i skövde ska jag springa in där & titta om dom har nån av dom jag tittat ut :)
Sen något till nyår med, men jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska vara än så det får vänta tills man vet :)

Hur går det med julklappsköpandet då?
Jag kan stolt säja att jag är helt klar med alla julklappar, faktiskt, om det inte dyker upp nån mer människa som vill byta julklappar vill säja..
Känns skönt att vara ute i god tid & fortfarande ha pengar kvar på kontot, det brukar vara det som spökar, men iår har jag vart ganska generös med presenterna & det känns bra att vara det.
För i vanliga fall är man ju så snål & köper det billigaste man hittar, för jag köper julklappar till ganska så många människor, så då blir det lätt så, men så blev det inte iår känner jag :D

Än så länge finns bara detta på min önskelista iår:
  • 5års kalender
  • Presentkort på bowlingen
  • Fina kläder/presentkort på kläder
  • Klädsel till bilen
  • Stövlar från Din Sko
  • Pengar
Jag har ju fått stövlarna, fast jag förlorat dom, som jag skrivit om tidigare, & hoppas på att kunna åka till Jönköping snarast & ber till gud om att dom finns kvar där i min storlek.
Nu när jag pratar om det kan jag ju gå in på deras hemsida igen & titta om dom finns, så dum jag är :)
Samtidigt som jag skriver här tittar jag runt på ginas hemsida, det finns så mycket kläder där som jag skulle vilja ha i min garderob.
Min favoritkofta, en ljusblå, finns där för 179kr, vill ha i både ljusrosa, svart & brunt tack.
Den knallröda var väldigt fin med skulle nog inte passa mig, jag klär faktiskt inte så jättebra i såna knallröda plagg.
Har liknande i vitt & grått också :)
Menmen, det får bli efter jag har betalat att till bilen, körkortet & sånt, så efter februari nästa år kanske?! ;d haha.. :)

Nu blev detta ett långt inlägg, & kanske tråkigt för er att läsa, men jag ville skriva av mig lite tankar, detta är ju trots allt en sorts dagbok :)


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar