måndag 10 november 2008

Hoppas, tror & vill att du ska hålla fast vid mig, att du är där, för mig, som jag är där för dig.

Detta är mitt 50:onde inlägg, haha.

Jaa idag fick jag gå till doktorn ändå, jag satt typ & skakade, haha.
Men sen sa hon att vi var tvugna att ta blodprov, då höll mitt hjärta på att stanna, fattar inte varför jag är så rädd?
Iaf, så hämtade hon Margareta in på rummet, så jag slapp göra det i labbet, så fick jag ligga ner & hon sa till mig att jag var tvugen att andas & att jag inte skulle hyperventilera, haha.
aja, men jag tycker jag var modig ändå, för jag fick ingen bedövning denna gången. det har jag fått de andra 3 gångerna.
Mamma stog på andra sidan om mig, så jag tittade bara åt hennes håll & försökte andas, men det gjorde inte alls så ont som jag trott, det stack till lite bara, sen var det snart över.
Nu när jag känner efter så gör det nästan ondare med bedövning, faktiskt.
men, nu har jag fått det gjort iaf.
men hon vet inte än vad som är fel på mig, hon trodde det var körtelfeber först, men det är deet nog inte, förhoppningsvis.
så hon skulle kolla mina vita blodkroppar, så ska jag kolla febern ikväll & imorgon bitti så ringer hon vid 1 imorgon så får vi se om dom hittat något.

jaja, nu ska jag lägga mig & titta på film, lugna mig lite :)


-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar