lördag 1 november 2008

Lyft ansiktet mot solen, då behöver du inte se skuggorna

visst ser denna cardigan superhärlig ut?!
Jag vill ha, ge miig!






& stövlarna, som var mina en dag, finns nästan ingenstans i min storlek längre! Åh vad sur man blir, här får jag sista paret som fanns i eskilstuna, (tidig födelsedagspresent av Els-Marie!) & så var det fel på det paret jag fick, så jag fick lämna tillbaka dom & nu försöker jag hitta dom men finns inte nånstans, ååh då blir man lite besviken!

Jaja, det är väl inte så mycket att göra åt, men jag som verkligen ville ha dom!

Nä nu ska jag titta på film, för se jag har 38graders feber idag, bajs!

-

2 kommentarer:

  1. du får ta och låna mina skor:D.

    SvaraRadera
  2. haha mm, men dom är ju svarta, jag ville ju ha dom bruna :/ fan att det var fel på dom jag fick! så typiskt nu när jag fick dom!

    SvaraRadera