fredag 31 oktober 2008

En vän är en som vet allt om en & ändå fortfarande tycker om en!

Jag skulle vilja skriva något meningsfullt här, något som verligen är värt en 5min av er dyrbara tid för att läsa detta.
För allt jag skriver om är vad jag gjort om dagarna, & lite tankar imellanåt.
Fast det känns så tråkigt, värdelöst på något sätt, som om ingen bryr sig om vad jag gjort idag liksom.
& vem gör det, egentligen, ärligt talat.
Man vill inte veta vad nån har gjort typ varje minut en hel dag, även om man är kompisar.
Visst vill man veta en del, men det känns som jag skriver så mycket onödigt som ingen ändå läser.
Visst, tror att iaf 3 st läser, men eftersom ingen kommenterar så ofta så vet ju inte jag.
Även ni måste väl tröttna på allt jag tjaffsar om att jag gjort hela dagarna?!
Har jag inte rätt?

Som sagt så önskar jag att jag kom på något meningsfullt, men egentligen, vad är meningsfullt att skriva i en blogg?
Snälla nu kan väl nån av er kommentera & säja nåt!
Säj vad ni tycker, vet ni någon meningsfullt jag kan skriva om? Om det nu verkligen är nån som läser ?!
För jag vet inte, ärligt.

Nu när jag tittar igenom detta är det helt sjukt, vad patetiskt det låter, men jösses vad sant det är.
& nu blev det ett sånt där ovärt inlägg igen, som jag ville undvika.

-

2 kommentarer:

  1. ja kom just på att du undrade när mediamark öppnade i skövde. de öppnar typ i slutet av november tror jag de va.

    SvaraRadera
  2. aah okeej, vad bra, tack.
    för jag ska köppa en ny stereo till min bil, & det ska jag göra där, men nu vet jag det så får vi se vad pappa säjer om vi ska vänta tills det öppnar eller åka till jönköping. han vill nämligen ha den nu innan vi börjar sätta in allt i bilen igen.

    SvaraRadera