tisdag 28 oktober 2008

Lev farligt, dö ung, kom till himmelen som en kung!

visst, jag har redan skrivit idag, men jag håller på att installera något så man kan kolla på playprima.se, glömde av avenyn förut & jag måste ju titta på det, haha.

aja, var ute med pappa i gökhem förut, åkte traktor dit, haha tog drygt 25 min istället för 10 med bil x)
haha, fast det är coolt att åka traktor (y) jag satt med halva rumpan på stolen & andra halvan på växelspaken, nää så illa va det inte. haha, men jag satt inte obekvämt iaf.
vi fick ha på stereon ashögt för att vi skulle höra nånting överhuvudtaget xD haha..
sen när vi väl va framme vid verkstaden så va jan & tom nästan klara med slipningen på bilen, så vi började maskera den, sen målade jan lite.
under tiden slipade jag, pappa & tom dörrarna, så nu är allt det klart, sen är det bara att finslipa det jan målade på idag, så det blir på torsdag.
fast det är kul att hjälpa till lite med grovarbetet med, man vill ju inte ha allt serverat på ett fat, eller hur?
Jan visade mig hur färgen såg ut med, för han hade blandat den nu, kommer bli kanonsnyggt för det var verkligen en jättefin färg!
vi höll på typ 2 & ½ timma, sen åkte vi hem & åt kvällsmat :)

Jösses vilken tid det tar att installera det där mojset eller, jag hinner ju somna här :o
haha.
sa jag att jag va godissugen? nej, men det är jag, det brukar jag inte vara men det är jag nu,haha xD
har chips här men det känner jag inte för, har godis nere men ska försöka att inte frestas & äta något, får se om jag lyckas x) hehe..

aja, imorrn kommer crille iaf :)<3
åker inte med S&U till skövde imorgon, får bli ngn annan gång!<3
aja, snart blir det sängen, redan tänker ni, men jag är trött & då lägger jag mig!
haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar