lördag 18 oktober 2008

Ingen kan allt, men alla kan något

borta bra men hemma bäst, ja så är det helt klart.
skönt att vara hemma lite :)

idag ska jag städa mitt rum, har redan plockat undan det värsta
haha nu lät det som hela mitt rum såg ut som ett bombnedslag, så illa var det inte.
plockat undan lite grejjer som låg framme bara, sen ska jag damma, för det är damm överallt :o
& sen efter det blir det duschen :)
resten av dagen blir det nog bara chill, till kvällen ska mamma & pappa på inflyttning/förfest hos Jimmy, så då kommer nog Sandra & Ulrika :D
Sen kommer dom & hämtar oss & då åker vi in till bowlingen, ska bli kul, roligaste kvällen på hela året ;D haha..

aah har väl inte så mycket mer att skriva om tror jag, blir att sätta på lite musik nu & städa.

ha det bra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar