söndag 19 oktober 2008

Jag begär ingenting, men jag vill ha allt.

tjenamors.

vart en jättebra helg hemma på heden :)

igår städade jag som sagt mitt rum, sen övningskörde jag till stan, sen till farmor & hem.
vid 4 tiden kom Sandra, Ulrika & Tobias :)
Tobias gick bort till sin mormor & morfar, så han var väl borta 45min kanske.
under tiden spelade jag, ulrika & sandra vem vill bli miljonär, sen när tobias kom tillbaka så hoppade han in & var jättestöddig & sa att han snart skulle komma ikapp oss, men det enda han samlade ihop var 0 öre, haha.
sandra vann stort !

sen vid typ tjugo över 6 åkte vi in till bowlingen.
jag, sandra & ulrika satt i bak & pratade minnen & satt & fnittrade, tobias häjde volymen mer & mer under hela resan, haha!
kul hade vi iaf, tack!

bowlingen gick bra faktiskt! blev nöjd med resultaten, fast inte på herre-på-teppan, åkte ut på första genom att slå en strike, det skulle man inte göra, då blev jag lite putt :P haha.
men e underbart rolig kväll iaf, jag tycker definitivt detta är en av årets höjdpunkter! <3

idag har jag övningskört igen, vart hos farmor ett par timmar, vi var även inne på osterian en sväng, köpte några lotter & vann 3dje pris, en påse hemkola, som jag inte tål.
haha.
sen hem, äta & till bowlingen.
vi vann, men jag spelade inte bra, inga resultat jag vill dela med mig. haha..
sen åt vi varma mackor när vi kom hem, det var mums!

nu ska jag kolla klart på toy story, sen soova..
åker tillbaka till eskilstuna imorrn, 4 dagars arbete kvar nu bara, sen hem på söndag!
lovveckan börjar sakta att planeras lite smått :)

ha det bra, puss på er som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar