lördag 11 oktober 2008

Med lögner kan man ta sig framåt i livet, men man kan aldrig vända tillbaka.

ojoj, var ett bra tag sen jag skrev sist ser jag.
men jag hinner lisom inte, mitt internet funkar inte förän kl 7, & då är jag inne hos EM & Bror, sen kommer jag ut kl 9 & då lägger jag mig direkt & kollar på film, händer ibland att jag svänger ut på bilddagboken en snabbis, men högst 10 min, för jag tycker det är så skönt att sova x)
haha, jaa & då blir det så här, & förra helgen va crille här från fredag till måndag så då blev det inte mycket internet heller.
men nu har jag lite tid över så tänkte skriva lite iaf :)

fick pankakor med kantarellstuvning förut, mums!
så här mycket kantareller har jag inte ätit i hela mitt liv, eftersom ingen hemma gillar't.
menmen, god mat gör hon iaf :D
tidigare idag bakade jag en kladdkaka, för det var så länge sen, & det var mummsfilibaba :D

jaa så mycket mer vet jag inte om det hänt, har shoppat lite, bla högtalare till datan, lite kläder & ganska många julklappar faktiskt, känns bra det där!

men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, Bror sitter här & löser korsord, E-M sitter vid tvn, vet inte vad hon tittar på men :P

aja, nu ska jag hitta på ngt annat, kanske sätta mig vid tvn jag med..
hoppas ni har det bra allihopa! saknar alla jättemycket!
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar